Warme sjaal

donderdag 5 januari 2017

Ik wilde ook wel zo'n warme gezellige sjaal én een simpel rechtdoor-ik-moet-niet-teveel-nadenken- breiproject voor bij de haard. Een sjaal, die wil ik ook nog wel antwoordde Jongste toen ze mijn breiplannen vernam. Dus koos zij de wol en breide ik een sjaal voor haar.  Zo gaat dat.








Gelijkaardige sjaals kan je bij JulijaIsabelle en Annick, bewonderen. 
Jongste wilde haar sjaal minder breed en lang.
Ik breide de sjaal altijd rechts, met een enkele draad en zette 50 steken op - breinaalden 6,5.
De wol is Tendenza - Feinstes Baby Alpaca van Lana Grossa
ik kocht de wol bij Wollini in Geel.

Kom trek je sjaal aan, we gaan!



7 opmerkingen:

  1. Herkenbaar 'ik plan, dochter kiest, ik voer uit'. Maar toch een fijn gevoel als je werk geapprecieerd wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, zo'n sjaal om in te verdwijnen. Mooie kleur ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai, hij is erg mooi geworden! Die kleur is zo schoon.
    (De mijne is ook net af. #oef!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig plan van de dochter, super uitvoering door mama :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag hem vorige week al even op instagram passeren bij een -10°C ongeveer ... ooh, wat wou ik mij daar toen ook graag innestelen ... zo'n schone kleur ! (maar wees gerust hoor, ik kom niets tekort op sjaalvlak, daar moeten we ook eerlijk in zijn)

    BeantwoordenVerwijderen