Eddy

vrijdag 29 januari 2016





"Den Eddy" componeerde tientallen liedjes voor collega's die met pensioen gingen. Hij verzon teksten en tokkelde op zijn gitaar terwijl een achtergrondkoor, verkleed en al de zaal aanmoedigde om luidkeels mee te zingen voor de feestvarkens. Die schone tijd is voorbij, want nu is hij zelf met pensioen en wordt hij vandaag met de nodige luister,  compromitterend beeldmateriaal, een kwis en wat getokkel op die gitaar gevierd. Zelf kan ik er niet bijzijn om de cancan te dansen, maar omdat "den Eddy" één van mijn grote helden op de werkvloer is, mocht ik mijn bijdrage leveren in de vorm van "een prijs". Ik stikte uit een oude vest van mijn moeder een ritstas met aan de binnenkant extra opbergvakken, ook de originele zak van de vest verwerkte ik erin.  Een tas waar hij nieuwe en oude herinneringen in kan bewaren en die hem kan vergezellen bij al zijn toekomstige avonturen, hopelijk geniet hij er volop van, van dat pensioen.


Eerst een vest, nu een toiletzak
Vest: gekregen
rits en binnenvoering: rommelmarkt

11 opmerkingen:

  1. De ideale stof voor dit recyKleerproject! Den Eddy zal content zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Slim gedaan van een oude jas naar een nieuwe toiletzak!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai, Eddy mag content zijn met een collega die zo'n toffe dingen maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gedaan! Een fijn idee dat er achter zit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ik hou enorm van recyclage projecten! Dit is echt een super leuke uitvoering, heerlijke stofjes, zeker dat felle vanbinnen, kleurrijke rits.... man, dit zou ik ook graag krijgen ze :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig recycleerproject, vooral omdat het met zoveel "liefde" een nieuw leven kreeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig, de stof deed me direct aan zo'n vest denken. Den Eddy zal content zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tof!!! Die stof komt heel mooi uit in zo'n toiletzak!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat je zo'n vest "upcycled" hebt! Past perfect bij het tasje!

    BeantwoordenVerwijderen