't Bos in

dinsdag 13 oktober 2015






De afgelopen weken trokken we wat vaker naar buiten, het bos in. Dochter al joggend, ik op mijn gemak op mijn fiets achter haar aan. Ongelooflijk hoeveel deugd dat dat deed! Een mooie nazomer zorgde voor een magische lichtinval, sprookjesachtige nevelslierten en kleur- en lichtshows bij het ochtendgloren en in de avondstond. Het perfecte decor! Al die extra energie die ik in het bos opdeed en het kalmerende effect op mijn gierende zenuwen zullen me tijdens deze week van het bos goed van pas komen.
Nog even, nog even tanden bijten, doorzetten en oefenen. Daarna ga ik terug urenlang wandelen, trektochten maken, mijn fiets op, het water in, naar de bergen en vooral ook dansen, dansen tot ik erbij neerval. Man, wat kijk ik daarnaar uit!


9 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's. Dat dansen komt wel terug .........nog effe moed tot dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een SUPER! mooie foto`s. Hou er de moed in!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Duimen omhoog, en als je graag een bezoekje hebt, laat je het maar weten (ofwel komen we je kidnappen)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die tweede foto is echt magnifiek!
    En hopelijk komen alle dromen en plannen snel uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hopelijk geneest de knie snel. Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie plaatjes ...altijd geniet onder de bomen

    BeantwoordenVerwijderen