Spoed

vrijdag 25 juli 2014



En dan zitten we plots op een zonnige zomerdag op "spoed" van het dichtsbijzijnde ziekenhuis. Na een tuimelpartij met de fiets, nadat de tranen gedroogd zijn, met een groot compres tegen het bloedende oor. Drie en een half uur en 125 spelletjes "ik zie ik zie wat jij niet ziet en het isss... wit" later verschijnt eindelijk de arts om het oor met 4 draadjes terug dicht te naaien, 2 vooraan, 2 achteraan. Jongste krijgt een groot wit verband rond haar hoofd. Zo kan ze echt de deur niet uit vindt ze. Dus kies ik samen met haar stofjes uit en kruip ik voor het eerst deze vakantie achter mijn naaimachine om een reeks haarbanden te stikken. 

Stof: restjes tricot en oude T-shirts

14 opmerkingen:

  1. Geniale oplossing! En hopelijk snel van dat gehechte oor van af natuurlijk...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hopelijk staat het oor er nog wel aan als de hechtingen eruit zijn ;-)

      Verwijderen
  2. Mooi opgelost! Hopelijk snel terug in orde.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, veel beterschap! Dikke knuffel van ons allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ocharme !
    Gelukkig dat mama toch een mooie oplossing voor dat wit verband heeft gevonden... Dat maakt voor een jong meisje al veel pijn goed...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Naais thinking mama! veel beterschap daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een top oplossing, veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Das creatief opgelost! Veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat heeft ze geluk dat haar mama zo vlot kan naaien. Goed idee om restjes tricot te (her)gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Och, beterschap! Dat lijkt me heel pijnlijk. Gaat het alweer een beetje? En zo'n band is natuurlijk een heel goede oplossing.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oeff heel veel beterschap! Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi opgelost! Veel beterschap voor dochterlief!

    BeantwoordenVerwijderen