Stil

zaterdag 19 april 2014

En toen werd het stil hier. "Rusten!" herhaalde 'Dok'. En dus blijven de virtuele wereld, de bladzijden van een boek en drukke plekken langer dan verwacht verboden terrein. Nu ik een 'ghostwriter' gevonden heb laat ik nog eens een blogbericht op jullie los.



Met dat computerverbod valt te leven. Op een 'guilty pleasure' op Instagram na kan ik van Mac en Fairphone afblijven. Het leesverbod is andere koek. Wat mis ik mijn boeken en dagelijkse krant. Verschillende keren per dag betrap ik mezelf erop, dat ik toch weer aan het lezen ben. Gelukkig kan ik Lief en kinders af en toe overtuigen om een stukje voor te lezen. Bij de eerste tekenen van vermoeidheid manoeuvreren ze me naar bed. 




De tijd tussen dat rusten door, dood ik met gepruts en geknutsel. Zolang ik het KISS-principe huldig, lukt dat net. De focus is nog ver zoek. 


 Ondertussen droom ik van betere tijden. 

Noot: Zoon vindt 'ghostwriter' erg eufemistisch uitgedrukt, hij vindt "notulist" -voor hem- en "dictator" - voor mij - passender.


13 opmerkingen:

  1. Verzorg je toch maar goed! Zo belangrijk dat dat hoofd helemaal terug in orde komt. En lol voor de zoon onderaan 't bericht :-) (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch weer een mooie quote, maakte je daar! (Die eerste)
    Fijne paasdagen en rust maar goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. rust goed, laat je verzorgen!
    Liefs, Leentje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dictator. :-) Neem de tijd en verzorg je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wens je het allerbeste, dat je vlug weer van de boeken kunt genieten en van al die dingen die je zo graag doet.
    Een klein oppeppertje (?): ik denk elke dag aan jou als in ik de tuin werk met mijn handige schortje aan, dat schortje dat je me als kikker stuurde. Vraag het mijn huisgenoten: ik werk niet zonder mijn schortje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Amai, wat vervelend voor je, 't heeft wat tijd nodig precies. Neem die maar he. Ondertussen wel weer mooie dingen gemaakt! En een clevere ghostwriter in dienst genomen :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, die zoon van je :-)
    En wat ellendig zeg, zo bijna helemaal niks kunnen/mogen doen... Neem dan toch maar goed de tijd om er weer bovenop te komen!
    En je geborduurde quotes zijn fantastisch, ik zou er zó eentje van je kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alleen veel rust kan baat hebben ... sterkte ! Hopelijk ben je er snel terug bovenop ...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zeggen ze niet dat de waarheid uit een kindermond komt? loll... Ik duim voor je mee dat het 'rusten' verder blijft lukken en hoop dat je snel weer beter bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog altijd niet beter? Ocharme!
    Een dikke beterschapsknuffel!!

    BeantwoordenVerwijderen