Skibank

vrijdag 25 april 2014



En dan was daar de schoonste Lente sinds jaren, een voorjaar waarin de zon gelijk zot blijft schijnen.  Het voorjaar waarin ik me tijdens die prachtige lentedagen in mijn donkere kamer verschanste. Ondertussen kan ik gelukkig weer buiten komen, met een grote zonnebril op mijn neus.


Lief, rots in de branding, maakte voor me een bank met wat rommel, die we hier en daar nog vonden. Een bank voor in het schaduwhoekje.



Ik zet me nog een beetje, ik heb nog wat loshangende draden om  in te stoppen.




15 opmerkingen:

  1. Cool! Da's iets voor superuse.org :-) Fijn dat je terug buiten mag. Ik wens je nog veel zon en warmte op je bankje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voorlopig zit ik nog vooral in de schaduw, maar toch merci.

      Verwijderen
  2. Geweldig idee! Een skibank! Leuk dat je alweer wat beter bent! Veel rustplezier op je bankje... dromen van bergtoppen met hagelwitte sneeuw!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa, sneeuw, hoe ziet dat er ook alweer uit? Dat heb ik deze winter echt gemist.

      Verwijderen
  3. Het coolheidsgehalte is enorm hoog bij deze. Wij hebben ook een buitenbank nodig. Kan uw Lief dat voor ons ook gauw eens maken? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar valt over te onderhandelen Kelly. Ns kijken of we nog aan het gerief geraken.

      Verwijderen
  4. Wat een supergoed id! Jammer dat ik hier geen voorraadje latten liggen heb :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schoon! En waar gaat gij nu volgende winter op naar beneden glijden?

    BeantwoordenVerwijderen