Instant-kerst-gevoel?

maandag 19 december 2011

Net als ik en de meeste van mijn collega's
zijn ze nog totaal niet in kerststemming,
op de leerlingendienst!
Dat heb je nu eenmaal als je in het onderwijs werkt
en kerst op de eerste vakantiedag valt,
in die laatste drukke week
lijkt kerstmis nog wel héél ver weg!


Voor hen maakte ik nog snel
een mini-adventskalender zoals je ook  hier
al ééntje zag,
maar dit  is de "shabby" uitvoering.
In elk sokje (uit mijn eenzame  sokkenmand)
 zit een kleine verrassing voor elke dag
van de laatste week voor kerstmis.
Misschien toch nog goed voor een
instant-kerstgevoel?

6 opmerkingen:

  1. hihi leuk en een goed recyclageproject ook :oD

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo schattig en tof, zou ik ook nog in mijn huis willen, allleen zou het er niet zo vrolijk uit zijn, want we dragen met zen allen zwarte sokken :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n mooie sokjes in die eenzame sokkenmand, ocharme! Had er nog niet bij stilgestaan dat kerst voor leerkrachten inderdaad heel slecht valt. Maar hè, dan heb je een extra lange kerstvakantie erna ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk. Zo gaan jullie met z'n allen zeker nog tijdig in kerststemming geraken.

    BeantwoordenVerwijderen