Letterbak

vrijdag 5 augustus 2011

We zijn een familie
van verzamelaars,
iedereen hamstert wel iets,
zoiets krijg je mee
van thuis uit vrees ik.
Zo bewaar ik  alle restjes stof
in een grote mand,
om er ooit toch nog eens wat mee te doen.
Ook onze Jongste verzamelt vanalles,
maar dat wisten jullie al
en zo'n letterbak,
is dan toch een tof ding!
Ik had er vroeger één,
en kocht er ééntje op de rommelmarkt.
Een likje verf,
boekbinderslijm
wat restjes stof,
dit is het resultaat:

Voor:

en na :

Aan de tweede wordt trouwens nog gewerkt!

4 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Leuk gedaan met die stofjes! Je bent duidelijk iemand met creatieve genen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh, da's echt mooi! Ik heb ook een paar maanden geleden een letterbak op de rommelmarkt gevonden, misschien moet ik je wel eens na-apen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel leuk, ik heb zelf ook een oude letterbak op de kop getikt in de kringloopwinkel.
    maar waar halen jullie toch de ruimte vandaan om al die verzamelingen te plaatsen? Wou dat ik een groter huis had :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo mooi! Geeft direct goesting om zelf ook te beginnen...

    BeantwoordenVerwijderen