Hartendief

maandag 25 juli 2011


Met haar goed humeur
en de nodige deugenietenstreken
verovert ze
 ieders hart,
onze Jongste.


Ik had haar rokjes beloofd
en maakte nog
een halve deze keer
mét een tailleband van boordstof.
Dat is namelijk
nog sneller in elkaar gestikt
én aangetrokken,
bijkomend voordeel:
als je teveel gegeten hebt
rekt het mee!
Hoe je zo'n boord aanpakt
doet deze dame
voor je
uit de doeken.

(de hartjesstof kocht ik op de stoffenmarkt in Eindhoven,
de rode en groene boordstof komt uit mijn moeders kelder,
het lintje vond ik ooit op de rommelmarkt.)

3 opmerkingen:

  1. Prachtig rokje! Echt heel leuk dat hartenstofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een mooi rokje! Superleuk, lekker zwieren.
    Bedankt voor je reacties op mijn blog, ben erg benieuwd hoe je urban rokje wordt!!

    BeantwoordenVerwijderen