Prijzenkast

woensdag 2 maart 2011

Rol die rode loper maar uit want de afgelopen week kreeg ik maar liefst 3 awards in mijn blog gedraaid, 3 nog wel, ik ga er zowaar van blozen. Zo'n Award is zoiets als een Oscar voor een blog had ik begrepen. Ik doe dus mijn schoonste cocktailjurkje aan en bereid alvast mijn speech voor, want het is een hele eer. Er is slechts 1 probleem, je hebt er ook werk mee want er moet uiteraard ook over geblogd  worden en je moet hem ook nog eens verder uitreiken...pfff... hier gaan we dan
De "liebster Blog Award" kreeg ik van Karen een erg bijzondere illustratrice met een uitzonderlijk tekentalent! Dank je wel Karen, ik ben zeer vereerd! Voila, dat was het makkelijke deel, nu het moeilijke: het is blijkbaar de bedoeling dat ik deze titel toeken aan 3 andere  leuke en inspirerende blogs, die nog geen 300 volgers hebben. Zo ken ik er wel een heleboel en welke kies ik dan? Dit is echt een moeilijke maar aré vooruit...

Marleineke : omdat ik de eer en het genoegen had om deze toffe madam in real life te ontmoeten, omdat ze weet waar ze op vakantie moet komen en omdat ze me al meer dan ééns inspireerde met haar stiksels.

Photo-Copy: omdat ik altijd zo'n goesting krijg als ik haar heerlijke foto's zie en omdat ik eigenlijk stikjaloers ben op haar fotografisch talent!

Le camion est arrivé omdat ik net zo kan flippen van kringdingen als zij, omdat haar vondsten me steeds weer helemaal week maken en me meteen terugflitsen naar lang vervlogen tijden en omdat ik dan met een gelukzalige glimlach achter mijn computerscherm zit.



Voila dat was 1. Award 2 en 3 is dezelfde: namelijk de Stylish Blogger Award... Stylish, me?? Aré vooruit als zij  ( Mademoiselle Assorti) en zij  (Mamarina) zeggen dat dat zo is zal dat wel zijn zeker!  Merci hé dames! De regels die aan deze "prijsuitreiking" verbonden zijn heel "tricky". Je moet 7 dingen over jezelf vertellen. 7? en ik maar moeite doen om in zo'n blogberichtje niet te veel van mezelf prijs te geven, dat is nu ook helemaal om zeep. Hopelijk vinden jullie het goed als ik het hou bij 7 en er niet 14 van maak (wat theoretisch zou moeten omdat ik m twee keer kreeg...)

1.'s Ochtends ben ik absoluut niet te genieten en kan je me beter met rust laten
2. na 2 tassen koffie én de krant raak ik dan stilaan toch op dreef
3. soms heb ik echt wel "compassie" met de mensen die met me samenleven, ik ben namelijk "nogal" chaotisch, het is een dagtaak om orde te scheppen in mijn hoofd en in mijn leven.
4. ik wil altijd nog meer van vanalles: ik wil nog meer genieten, nog meer kleur, nog meer tijd, nog meer naaien en knutselen, meer lezen, meer muziek beluisteren, meer films bekijken ...
5. ik ben dol op improviseren, dat levert steevast de mooiste momenten op.
6. voor een rommelmarkt, een dagje shoppen, een reis, een uitstap of een avondje uit mag je me steeds komen halen.
7. 's Avonds geraak ik nooit op een fatsoenlijk uur in mijn bed.

Voila.. tevreden? De prijsuitreiking aan 15 (!) x 2 is dan 30 andere blogs vind ik er toch echt wel wat over en ga ik maar zo laten, het lijstje met mijn favoriete blogs vind je al in de zijbalk én in mijn blogberichtjes.

3 opmerkingen:

  1. Oh zo lief;) Gij staat hier thuis bekend als de confituur-blog-madam. Als ik herken wel een paar trekken van mezelf in jou...ik ben blij te lezen dat er nog chaotische mama's bestaan, die niet in hun bed geraken en steeds meer willen;) Wat ik je nog niet vertelde....mijn zussen vonden trouwens dat we opelkaar leken toen...grappig é!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk dat gevoel over niet te veel over jezelf prijs te geven en dat chaotisch dat is zo herkenbaar, en toch is het leuk om toch zo een beetje te weten ;0).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de chaotische confituur-blog-madam... aré vooruit ;-)

    BeantwoordenVerwijderen